İl Sağlık Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesislerimizde ’’ Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik‘’ ve ‘’İşyerlerinde Acil Durumlar Hakkında Yönetmelik’’ kapsamında yangın ve afetlere yönelik tatbikatlar yapılmaya başlanmıştır.
26 Ekim 2023



 Müdürlüğümüz Destek Hizmetleri Başkanlığı İşyeri Sağlık ve Güvenlik Birimi ve Sivil Savunma Seferberlik Birimi koordinasyonunda 25.10.2023 tarihinden itibaren uygulamaya konulan program ile çalışanlarımız, hasta ve hasta yakınlarını kapsayan Acil Durumlarda yapılacak tahliye, kurtarma ve yangın söndürme işlerinin profesyonelce yürütülmesine yönelik Acil Durum Eylem Planları hazırlanmıştır. 
Bu bağlamda bahse konu merkezlerde öncelikli olarak yangın ve tahliye eğitimleri verilmekte ve devamında plan doğrultusunda olası yangın durumlarında yapılacak iş ve işlemlerde nasıl davranılacağı konusunda uygulamalı tahliye ve söndürme faaliyetleri ile farkındalık oluşturulması planlanmaktadır. 
Of İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Hayrat Toplum Sağlığı Merkezi binalarımızda başlayan uygulamalı yangın söndürme ve tahliye tatbikatları başarılı şekilde gerçekleştirilmiştir. Tüm merkezlerde gerçekleştirilecek olan bu eğitim ve tatbikatlar planlandığı üzere 05.12.2023 tarihinde tamamlanacaktır.

  • Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik (6).jpeg
  • Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik (7).jpeg
  • Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik (8).jpeg
  • Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik (9).jpeg
  • Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik (2).jpeg
  • Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik (1).jpeg
  • Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik (3).jpeg
  • Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik (5).jpeg
  • Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik (4).jpeg
      
  • iş güv (26).jpeg
  • iş güv (25).jpeg
  • iş güv (24).jpeg
  • iş güv (23).jpeg
  • iş güv (22).jpeg
  • iş güv (21).jpeg
  • iş güv (15).jpeg
  • iş güv (16).jpeg
  • iş güv (17).jpeg
  • iş güv (18).jpeg
  • iş güv (19).jpeg
  • iş güv (20).jpeg
  • iş güv (14).jpeg
  • iş güv (13).jpeg
  • iş güv (12).jpeg
  • iş güv (11).jpeg
  • iş güv (10).jpeg
  • iş güv (9).jpeg
     
  • iş güv (8).jpeg
  • iş güv (7).jpeg
  • iş güv (6).jpeg
  • iş güv (5).jpeg
  • iş güv (4).jpeg
  • iş güv (3).jpeg
  • iş güv (2).jpeg
  • iş güv (1).jpeg